10 December 2011

~BBF Geng Bas Sekolah @SMKTE~

Tq geng. Semalam rasa mcm princess je. Orang blanja makan, g karoks, dapat presents, tengok Ombak BiruRindu. Best! Kak Ollie confident cakap nak tengok Ombak Biru (OR).

Pasal filem tu 5/10 starsje aku bagi. Pelik ada kawan2 lelaki di FB yang pesan bawak tisu sebab ada yang nangis tengok OR. Aku tak cukup jiwang ke? Nape tidak memerlukan 1 bungkus tisu pun? Bukan berlagak. Bila dah baca novel, aku expect more than that kot. Tak sempat feeling dah tukar scene. Oh, adegan berkemban yang berleluasa, tak minat doh! :P

Kronologi 111211:

1) JJCM. Bubba Gump. Makanan sedap2! Thanks to Zati yang blanja semua.

2) Karoks @Redbox. Lagu dangdut tak sesuai untuk aku -_-

3) I dapat presents. Diorang 3 orang bagi. Actually diorang suh pilih apa yg aku suka. so, 2 cardigans baru :)

4) Tengok Ombak Rindu. Tak sempat nak feel ;(







  










TQ
Nanti mesti rindu semua :(


No comments: