04 December 2011

~1st night~

Haishhh! Otak kotor btoi bila korang cepat2 klik tajuk2 macam tu kan. Huahahaha.

Yesterday aku masuk rumah baru aku di Ipoh. Lebih kurang 4km dari tempat kerja baru. Thanks kawan yang tolong mop rumah ye :) Rumah yang kosong, cakap pun bergema2. Semalam siap kerja2 mengemop tingkat bawah je pastu dah rasa nak tergolek tido. Penat drive dari KL, penat angkut barang, penat mengemop.....apa lagi...tido! Tido petang membawa ke senja tidak baik ye kawan2 :P

So, malam tadi tido di rumah baru la. Kul9 dah tergolek.Alhamdulillah, xde apa2 yang tak elok berlaku. Rumah ni pun family cikgu melayu yang dok sebelum ni. Tapi semalam rumah depan aku tu de apa tah macam bising2 gelak ketawa, sepupu sepapat diorang datang kot. So far, ok.

Tak sabar nak menghias rumah baru ikut suka hati aku. Sebelum ni share, so, daya kreativiti kadang2 terbantut. Aku rasa nak bagi penuh 1 sudut dinding bilik aku dengan gambar2 dari DSLR aku. Hahaha. Nak cari lampu lip-lap-lip-lap.

** Dengar lagu OST Ombak Rindu yang Hafiz nyanyi ni plak dah. Korang, best sangat ke lagu ni? Sekali dua dengar.....biasa jer. Huhu. May be sebab aku dah tak jiwang karat kot ek :P

Pagi ni siap mengemop kat tingkat atas, pasang langsir. Langsir cilok hat mak aku punya weh! Mak aku kan banyak koleksi tudung tingkap tu, amik 1 tak luak kan mak. Hehehe.

5 comments:

Adrina said...

wah rumah baru, semoga semua lancar :)

ctZue said...

tahniah! haha

Mohd Rozaiman said...

...oooo rumah baru...dah abih kemas mengemas dah?

Teacher Hafizah said...

adrina: thanks. harap2 semua lancar.

zue: broadband aku sangat laju di sini. love it!:) nnt mai rmh aku ek.

rozaiman: belum habis. bnyk brng. huhu.

Nabiel said...

wahhh..ade rumah baru dah yea?bestnye!hehehe..


p/s:jum tlg komen dan like entry nie GADGET IMPIAN SAYA