13 October 2011

~Aku lupa~

Kisah dan teladan:

En.Tut ingin mendapatkan semula kad biru beliau untuk dihantar bersama laporan prestasi tahunan.En.Tut dengan susah payahnya menulis notis siap bertandatangan dan cop rasmi dan kemudian meninggalkan notis tersebut di atas meja saya.

Well, saya nak je tanya kalau jumpa dia esok,

"En.Tut, masa U letak notis tu U tak prasan ke kad biru tu memang ada atas meja I? Dekat je dengan tempat U letak notis U tu. Penat2 U jalan kaki jauh2 antar notis tapi xdapat pun kad yang dicari on da spot."


Oh, saya lupa, sepatutnya saya hantar kad tu atas meja U kan. U kan boss I. Lupa plak. Adoiyai.... (-__-)'






Oh, bila terlalu lama makan hati..... macam2 dipendam.... lama2 nak meletop jugak kan. Makan hati; hati saya dah 'ghabit' sebelah :(

No comments: