21 August 2011

~Last Saturday @ Chic Pop 9~

Chic Pop Street Market 9 at Jaya One. Boring dowh! Makin banyak bazar macam ni makin boring plak rasanya. Chic Pop 7 dulu aku enjoy sangat. Rasanya bila terlalu banyak bazar, choices pun dah banyak, so makin boring. Same like Lah Lah Land last 2 weeks.

Boring sebab aku bukan peminat vintage kot :P

Yup, peminat vintage ada banyak choices that day. Banyak baju, dress, accessories yang sangat vintage. Aku yang more to Korean ni (bwekkk) tak de pilihan sangat. Aku tak minat dresses, blouses zaman mak2 aku dulu. Kalau minat rasanya tak jadi kain buruk la baju2 bundle kat kampung dulu. Lagipun masa tu tak into vintage sangat lagi kot. Kalau sekarang ada lagi stok vintage, aku jual online korang nak tak? Hehehehe. Takde dah kot....



Emon dengan adik dia minat vintage. So, depa pusing2 sampai lost kat situ. Macam luas sangat jer tempat tu yek? So, aku duduk2 je la tengok ragam orang, amik gambar. My opinion la, kali ni memang tak gempak macam sebelum ni. Takde yang membeli giler2 macam yang aku pergi sebelum ni. Aku ingat de booth yang jual high heels macam Chic Pop yang aku p sebelum ni. Baru le terlintas kat kepala hotak ni nak tambah koleksi heels. Selamat duit aku kan....Huhu.
(Kenapa banyak bebenor 'sebelum ni'? Abaikan.....)



Aku pakai naturactor 151. Best tapi muka aku jadi cepat berminyak plak. Kening aku memang bersepah tak pandai nak wat macam Fyna ajar tu. Tak jadi plak :P



Tolong tayang hasil rompakan belian Emon.



See. Kan aku kata aku tak dapat beli apa2 pun hari tu. Mmmmm, gelang bunga tu aku beli kat Lah Lah Land 2 minggu lepas tapi dawai 1 kelopak bunga dah putus. Ganas tak aku?





*Anak sapa la melalak kat blok aparment aku ni?
Siap hentak2 lantai, lari2 lagi dah gaya kena dera dah bunyinyer.



No comments: