14 July 2011

~Up lagi 1 nombor~

Agak2 kalau FB tak notify birthday kawan2, kita ingat ke nak wish diorang? Except special persons la kan.

Baru2 ni dapat banyak wish. TQ all. Adik2 aku lepak kat rumah aku birthday kali ni, mak abah aku turun KL. Kiranya orang2 tersayang memang ada di sekeliling aku birthday kali ni. Heaven! Bahagia!

Angah beli kek. Aku kena paksa tiup lilin. Mana pernah dari kecik nak tiup2 lilin bagai, dah besaq panjang baru gatai nak tiup2. Hehe. Gambar dalam BB tah kenapa tak boleh bluetooth dengan lappy ni lately. Angah bagi patung Angry Bird. Dia teringat ari tu cuti sekolah 2 minggu tiap2 hari kami main Angry Bird kat lappy. Siap jerit2 nak tembak bab1tapi tak kena pastu bab1 tu gelak2 keji. Buwekkkk:P

Birthday kali ni aku sangat happy. Don't ask me why? Hi, seseorang, jika anda baca ini anda tahu saya sedang senyum sampai ke telinga baca SMS awak yang sangattttt nice and I should do nothing to respon but smile :)

Kawan aku cakap, apa ada pada nombor. Tapi bagi aku nombor bertambah, moga matang aku pun bertambah. 'Apa ada pada nombor' tu biar aku nampak muda sentiasa ok la. Hahahaha.




Lama kan aku tak update....

1 comment:

saya_arief said...

selamat hari jadii..
lalalala..dengar x den nyanyi ni..?
hohoo.
:D