28 July 2011

~Gogo beranak lagi!~

Mak kol pagi2 buta sebab nak cakak Gogo beranak lagi. Kali ni pun sama, 4 ekor. Dah kurang kaler OREN! Lega. Kalau tak berapa kali beranak kaler OREN jer. Boring! Kali ni ada ekor kontot sekor, pecah rekod ni. Anak kucing kami bela tak pernak ada ekor kontot! 3 ekor panjang, warna hitam putih. Oh, I love it.


Jangan si Gogo bawak lari sana sini anak dia tu dah la. Dah macam2 tragedi daripada dimakan biawak sampai dibuat mainan oleh kera2 kejam :(

2 comments:

saya_arief said...

gogo kene pantang 40 hari.
hahah.
:D

fiza_noor said...

awak jadi bidan jaga gogo :P