14 June 2011

~Bergegaq 1 badan~

Aku ingat aku lalok. Maklum le pagi2 dah bangun nak g meeting kat PPD. Dapat tugasan petang semalam, hari ni dah nak kena submit. Lagi 1 maklum je la aku kan cikgu petang.......paham2 je la. Hahahaha.

Tengah meeting tiba2 rasa macam nak pitam ke hape ek nak cakap rasa macam tu. Goyang2, goyang2 kepala macam ringtone Jozan tu. Bila ada sorang kakak tu cakap ''ek bergegar la!'' baru aku sedar diri. Ye la, bergegar bukan aku lalok. PPD kat tingkat 3, tu pun dah rasa gegar kuat. Kalau tingkat 20 rasa macamana ye? En. Faizullah boss aku kat PPD tu cakap orang2 kat PPD dah rasa gegar sejak kul 7.30 pagi tadi.

Post kat FB, ada junior cakap ada gempa kat Sumatera. Balik meeting terus tunggu Buletin 1.30. Gegaran 5.5 skala Richter di utara Sumatera dapat dirasa hingga ke selatan Perak, Lembah Klang, N9 dan Melaka. Gempa tidak mencetuskan tsunami.

Harap semua selamat tanpa kemalangan jiwa. Aminnnn.

No comments: