28 June 2011

~Apaperasaan anda?~

Apa perasaan anda?




Sorang remaja lelaki pegang bontot sorang awek yang pakai skirt ketat corak zebra.

''Zebra tak boleh mengandung 2 bonggol."

Kena pukul. Pakwe awek tu yang pukul. Lelaki kan protective.

"Zebra mengandung 276 hari.''

Sentuh lagi.

Kena pukul lagi. Kali ni sampai berdarah hidung, berdarah muka.

Mak remaja tu datang berlari dari jauh.

"Kenapa pukul anak saya?"

"Dia gila!"

"Kenapa pukul anak saya?'' sambil pukul lelaki yang pukul remaja tadi.

"Kalau tak mau, kurung la dia.''

Tiba2 remaja tu bangun dan jerit

"Anak saya anak istimewa!''

"Anak saya anak istimewa!''

"Anak saya anak istimewa!''

"Anak saya anak istimewa!''

Mungkin mak dia pernah ulang2 sebut ayat tu depan dia.

Lelaki tadi diam, muka bersalah. Orang keliling pun sama, diam, muka bersalah.





So, sekarang apa perasaan anda?



Marathon (Korean movie)
TV Al-Hijrah

No comments: