31 January 2011

~Eyeshadow baru cikgu ^__^~

TQ En. Google

Jumaat lepas aku beli eyeshadow seperti di atas. IN2IT sheer colour no.7 fame. Kaler hitam dan pink. Agak moist. Saja nak try sebab sebelum ni guna eyeshadow dari palette dan jenis debu. Kulit aku jenis berminyak, so tak boleh tahan lama. Pas beberapa jam nampak agak comot dan huru-hara jugak la eyeshadow kat mata aku. Tapi pas guna eyeshadow ni, wow, dah tak sememeh lagi mata gue! Aku suka pakai eyeshadow hitam menggantikan black liquid eyeliner aku sebab lebih cepat, tambah2 bila nak p sekolah, lagi senang cuci jugak sebab aku mengajar petang, nak solat 2 waktu. Liquid eyeliner agak susah nak cuci dengan air paip yang sejuk tu kan. So, black eyeshadow la yang selalu aku guna untuk gantikan eyeliner. Pas guna IN2IT ni, macam tadi, wow, tahan lama dan dah tak comot kalau berpeluh. Eyeshadow ni ada shimmer, so kilat sikit la. Tapi jangan risau, cantik u! Sapa nak try? Aku beli kat Watson jer RM17.++ jer. Murah tapi hasilnya, I suka sangat ^__^


Eyeshadow lama perlu ditukar baru :)

2 comments:

KizZ said...

Wah..habislah nanti sume budak-budak skola duk ngorat cikgu je la nampaknya...hihi..

Jom sini,
Tong-tong duit,pelik ke?PArt ii

Teacher Hafizah said...

hehehe. xdenyer depa brani. xde maknanya :P