29 December 2010

~Pertunangan Zue & Sham l 25.12.2010~


Tahniah kawan2ku. Aku dan Emon ke majlis diorang berdua ni bertunang Krismas lepas. Sedara2 Zue ni tanya ''ni kawan Angah ye?''. Jawapannya ''haah''. Dari kawan Sham terus sangkut jadi kawan Zue. Kenal pun ikut FB jer. Tapi sekarang kalau borak, kalah kenal 10 tahun kot. Hehe.

Ok, setelah mendapat keizinan daripada tuan tanah, aku 'post'kan kat sini beberapa keping gambar (jer) di hari pertunangan depa. Shhhh! Tuan tanah tak tengok lagi gambar2 ni sebab esok baru aku nak pos cd ke Kemaman, rumah tuan tanah. Hehe.

Kawan2, sila komen membina untuk 1st job aku ni k ;)









6 comments:

KizZ said...

Alala..
cantiknya dia..

Jom skodeng,
Happy Birthday , Kiz

Wahida Shukeri said...

fiza: cantik dah ni...pasni leh teruskan usaha lagi...yg 1st tu, kalu cahaya betul, cantik tu...yang lain, sume ok n nice....

fiza_sensei said...

kizz: haah. dia cantik :)
wahida: tq wahida. luv ya. hehe

ctZue said...

wah..lambatnye cd smpai..hehe

fiza_sensei said...

hehe. aku baru pos td. esok smpai kot.

hazlin said...

tahniah.. cantik!