22 October 2010

~Tolong, mau beli hadiah apa untuk birthday budak perempuan umur 11 tahun????

Sapa kata hidup ini senang? Banyak liku2. Tapi, dari liku2 tu la aku belajar. Aku bukan asal orang senang. Tapi aku berusaha untuk menyenangkan hidup aku. Kadang2 rasa penat nak melawan liku2 hidup. Selagi ada nyawa, gagahkan jua kan.

Aku tak suka soalan tentang 'kahwin'. So, jangan tanya aku tentang hal nak berkeluarga. Sapa tak teringin kan? Tapi, belum tiba masa. Selagi tak tiba masa tu, jangan tanya aku. Sebab aku dah muak nak menjawab soalan2 tu semua.


Mode: sakit jiwa!!!

--------------------------------------------------------------------
Esok cuti!!!!

Indahnya. Nak relax, cuci mata. Best kan. Tak beli pun tak pe. Jamu mata je. Esok petang nak ke birthday party anak akak x-sekolah aku. Aku tak tau nak beli hadiah apa. So, any suggestion for a present for 11 years old girl????


#Arghh! Cikgu, mudah betul berubah mood. Luaran sebenarnya tak menggambarkan apa yang ada di dalam.

No comments: