10 August 2010

~Selamat Menyambut Ramadan Al Mubarak 1431H~


Esok, 1 Ramadan 1431H. Selamat berpuasa semua! Mohon maaf jika ada salah silap. Maaf zahir batin.

Jangan lupa bangun sahur sebab sahur tu sunat. Kena sabar tambah2 esok mula puasa, budak2 kat sekolah yang tak puasa tu akan tumbuh tanduk. Pengalaman lepas2, tetiba je diorang jadi baik ada makna tanya nak minum pastu teguk air depan kita. Eleh, macam le kita ni budak kecik terlioq nak ayaq botoi depa tu! Sekarang cuaca panas, masa bersahur dan berbuka, pastikan minum air banyak2.

Selamat berpuasa semua :)

4 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

selamat berpuasa :)

eizy_noor_izza said...

kamu juga. selamat berpuasa :)

iqbalsyarie said...

Salam ramadhan juga~Bulan puasa kita perlukan makanan rohani,kan?Mind to eat? :)
Kalau lapar,jemput la dtg blog saya..kot2 ada smthing yg boleh kita kongsikan ;D

eizy_noor_izza said...

thanks iqbal :)