13 August 2010

~3 Ramadhan~

** Bangun sahur 5.35am

**Housemate balik kampung


Arghhhhh~ Tak bestnyer! Hari Jumaat pertama Ramadhan 1431H. Redup dan selesa.

Aku suh adik aku kat Nilai tu datang sini. Alih2 aku plak yang disuruh pegi sana coz Ahad ni diorang nak pindah rumah. Agen rumah tu makan duit sewa rumah. So, tuan rumah nak amik balik rumah tu. Diorang dah report polis sebab tiap ari agen tu datang konon2 diorang tak penah bayar sewa. Ada resit, tapi buat2 lupa plak. Tah, Ahad ni insyaallah, kalau sihat walafiat aku pegi tengok kat Nilai tu.

Ari ni buka puasa sorang2, sahur pun bakal sorang gak. Sedih betoi. Ari ni pun masak je la. Lauk semua dah beli kat pasar malam semalam. Mari memasak ye. Esok wat laksa nak? Hahaha. Rindu masakan mak la~

2 comments:

Oong-ong said...

hohoho..same lah kite..rumate sume blk kg...waaaa

eizy_noor_izza said...

last minutes adik akak dtng. hehe. akhirnya x sorg2