25 May 2010

~Susun sebaris. Tarik sehelai2~

Susun sebaris

Tarik sehelai2

Letak, susun sama2

Tindih silang2

Watpe? Ha? Watpe? Susun kertas soalan exa budak la. Science paper 1 - siap dan sedang disusun dengan jayanya. Exam hari Khamis ni. Selalunya aku siap awal bab susun2 ni. Tapi kesihatan yang tidak mengizinkan ia siap cepat. Plan asal, hari Jumaat lepas bawak balik soalan dan buat time cuti weekend. Hampa~

What is science?
Draw and label an animal cell.


Sorry, soalan bocor takde kat sini. Kalau alang2 nak bocor, aku bagi soalan level U trus.

Explain each processes in photosynthesis.
Explain an Evolution theory.

Rindunya nak sambung blajar! Mr. Biologi, I rindu u! Lecturer Biodiversiti aku slalu ulang phase ni 'The Bumi......' rather than 'The Earth....' don't know why he loves to say that. Argh, tetiba je tringat zaman study~

-----------------------------------------------------

"Hang kena p check darah dara la. Cepat demam. Bahaya! Antibodi kurang.''

Ooooo. Aku dok terpikir gak ni. Bulan ni saja dah 2 kali demam. Sungguh badan aku lemah~

Tadi berYM dengan seseorang. Pengajaran hari ini : kalau tak kelakar takyah try wat lawak. Jadi lawak dibuat2 yang bodoh pada pandangan orang lain. Lebih baik jadi manja, ayu dan comel! Ah, aku suka itu.... manja dan comel! Paling senang, be yourself. Tapi tak salah kan kalau try to be someone else that can make us better and good in others eyes! ^__^


Kalau le lens tuk silau aku tu ada kaler2, dah lama aku try pink!

No comments: