31 March 2010

~Kalau le Shaheizy Sam tu kenai aku~


Semenjak dua menjak ni aku sangat minat kalau mamat yang namanya Shaheizy Sam ni berlakon. Dulu mana la tau nama dia. Aku tau Pa'e tu je. Bila Pa'e berlakon, confirm aku nak tengok. Cam Adnan Sempit, giler berapa kali aku tengok. Tv3 ada Asmaradana~~ oh, dia sangat smart dalam drama ni. Rambut pendek~~ aku suka laki rambut macam tu. Kemas! Tapi kalau rambut panjang, ikat,macam Adnan Sempit tu ok gak kan.


Dia pandai menjiwai watak. Rambut dia memang tukar2 ikut filem, drama yang dia berlakon, prasan tak?Ke aku je yang 'lampi'? ?Nak kata hensem giler tu tak la, tapi dia ada tarikan tersendiri. Shaheizy, bleh tak I jadi awek U? Hahaha. Giler gatal cikgu ni.


Biodata Shaheizy Sam

NAMA SEBENAR: Shaheizy Sam Abd Samad

TARIKH LAHIR: 4 September 1982

UMUR: 27 Tahun

ASAL: Petaling Jaya, Selangor

KERJAYA: Pelakon


Tengok fanpage dia kat FB, ramai btoi pengikut dia~ Aku ni yang ke berapa ribu la ye? Apa2 pun, I minat U la. Hik ^__^

Orang kata dia anak mak. Bagus la tuh, tau2 dah dia kuar dengan mak dia jer....tak menggatal dengan pompuan lain, kan.

2 comments:

fatin shahar :) said...

saye pon suke die...huhuhuhu

p/s: follower terbaru :)

iza_fiza said...

hehe. cute kan die