24 December 2009

~@ Kari Corner~

7 Muharram 1431H


Rujuk tarikh tu. Ni cerita lama la. Hahaha. Beberapa hari yang lalu, saya dan family pegi makan2. Ala, dekat2 je. Pipah kata nak belanja. Saya jadi driver je! -_-

Kami makan kat kedai ni la. kat Kari Corner. Abaikan perempuan dalam iklan tu. Tu penaja makan malam tu. Hahahaha.

Rasa macam makan kat kedai nasi kandaq je. Amik makanan, kira, pastu makan. Nak wat hidang pun boleh. Kami buat hidang je. Lauk banyak btoi. Tapi sebab saya dah makan petang tu, tak la lapar sangat. Saya tringin makan sate. Nasib baik ada sate kat situ. Best! Sate pun lembut je. Sate daging dia sedap.

Ni la lauk yang diambil. Ada kari ikan sembilang, keli masak sambal, sambal petai, gulai siput sedut. Lauk dia...perghhh! Sedap! Cuma kari tu pedas. Mana tak pedas, ada cili padi! Huahahaha. Sate tu la yang saya makan. Best! Isi saja. Takde tipu2 letak lemak ke hape.

Tenok la perempuan baju merah tu makan!

Nak tau harga? Murah! Berbaloi2! Kira la sendiri. Tu bil untuk lauk2, nasi 5 pinggan dengan air skali.

Sekian terima kasih. Sapa2 yang dok area Parit buntar, Bandar Baharu, Nibong Tebal, boleh la p sana.

No comments: