26 December 2009

~Saya terharu~

9 Muharram 1431 H


1st of all, congrats to Wawa for the success contest. (Nanti bleh buat lagi. Hehehe)

Keputusan Princess Kebaya Contest dah diumumkan. Saya pun baru je tengok dinihari ini. Sepanjang hari (sejak semalam), saya sibuk di rumah sepupu sebab esok anak perempuan sulungnya akan berkahwin. Bila bukak blog, saya tengok Wawa said 'congrats Fiza' kat shoutbox saya. Saya pun pikir, kenapakah? Haha. Betul bendul la saya ni.


Ok, mari tengok siapa yang dapat crown ni....






The crown goes to....Uwa yang dapat 1st place. Memang ayu!





Uwa





Saya dapat 2nd place. Pertama kali sertai contest (mula2 nak join, rasa teruja dengan contest ni. Sebab ada ciri2 Melayu kot)





Saya





Ini pemenang ke-3 kita yang chomel:





Noremylin





Ernie menang kategori favourite tau. Cute!





Ernie







Tahniah kepada semua. Semua yang sertai contest ni ayu2 belaka mengenakan busana tradisi kita. Kepada pengadil2 yang penat otak dan mata memilih, tahniah kepada anda semua dan tq sebab pilih cikgu biasa ini sebagai 2nd runner. ^_^



(Ni yang buat semangat nak join other contest ni. Nanti2 saya plak nak try wat contest tapi wat masa ni...no idea. Tak tau nak wat contest apa. Boleh gitu?)

5 comments:

Mohd Hazwan said...

wah tahniah2

udacun said...

congrate menang contest..n hye2 from geng blogger..:P

Anonymous said...

waaa..congrate yeah..hehehehe..:)

enyheartsdiamond said...

babe..tahniah juga utk u :))
da pilih warna utk kain pasang ?:)

Teacher Hafizah said...

eny: maroon kot. u sis?
monica: thanks sis
udacun: thanks geng blogger
hazwan17: tq