30 November 2009

Hari2 cepat berlalu

Boleh lupa lak nak bayar duit keta. Patutnya 28hb tiap2 bulan kena bayar. Raya kan. So, tadi kuar dengan mak, Angah, Pipah p pekan pastu terus bank-in duit keta kat Maybank. Sebelum tu p Longwan. Longwan tu hape? Longwan tu kedai yang murah! Gila kentang kalau p situ rasa nak borong 1 kedai je. Macam2 ada. Dari baju, tudung, barang plastik sanpai ke sabun mandi dan sabun basuh pun ada. Aku beli kain pario hitam putih nak pakai dengan kebaya baru aku. Hehehe.
Aku dah siap jahit manik kat baju kurung pahang biru-pink aku. Siap kat tangan je la. Leher belum lagi. Baju tu kosong, letak manik nak bagi nampak 'grand' skit (grand ke?). Kain beli kat Nilai pas balik kursus kat PD dulu.
Esok aku balik KL. Nak kena buat streaming untuk budak2 Ting.1 dan PA 2010. Kak Ida pun tak bersalin lagi. Boleh mintak tunjuk ajar. Berguru tak abis lagi. Pagi tadi kol kat office, sekolah rendah dah hantar result upsr. Result tu la yang aku nak kena guna untuk streaming. Kak Faizah office pelik aku pegang jawatan tu padahal jawatan LADAP tu pun dah cukup banyak keje. Nasib badan. Orang percaya kerja kita, terima aje la.

No comments: