09 October 2009

sudah bertukar menjadi homo sapiens yang malas menggerakkan jari untuk tekan keyboard mengupdate blog ini. kenapa ya? 1) tugas lain lebih penting, 2) waktu terluang hanya untuk tidur, 3) memang malas!
boleh pakai alasan2 tu?
esok dan lusa adalah hari rumah terbuka. tapi rumah aku sama je, still will be rumah tertutup. lagipun ramai kawan yang serik nak datang sebab pakgad memang sangat dedikasi. kenderaan tanpa sticker tidak lepas ke dalam pagar kawasan apartment. interview untuk masuk kawasan ni macam interview nak cari kerja. lama!
tulat, aku akan ke PD lagi. menjalankan tugas pertama sebagai JU. layak ke aku? aku rasa ramai lagi cikgu2 senior yang layak. tapi, think it in positive way la. terima, wat keje. kawan aku kata cita2 aku untuk bertukar mungkin terkubur je. dayah, jangan doakan aku macam tu. aku nak tukar. huaaaa!

No comments: