08 August 2009

basuh keta aku lagi bagus!

Started from last week, budak2 Form 1 (esspecially budak2 kelas belakang/ujung) dok bersuka-ria main air. Simbah2 kat kawan. Laki nak simbah pompuan. Pompuan pun bleh tahan gatai kejar2 balik simbah kat budak laki. Pembaziran btol. Kalau p basuh keta aku pun ada pekdahnyer!

Ari Khamis lepas, amoi2 1 Ikhlas hilang botol susu (oppss! Hilang botol air). Kompom le kena curi buat main simbah2 air. Diorang PJK sebelum tu. Beg tinggal kat kelas. Ilang ke. Cari keliling sekolah pun tak jumpa. Yang ilang ada la dalam 6 orang. Yang jumpa balik sorang je.

:: bukan kat Thailand je ada simbah2, tembak2 air.....kat sekolah aku pun ada::

3 comments:

hayad said...

tulisan aku sama mcm zaman belajo dlu ek? aku pun tak perasan, hehehe. dah lm tak tgk tulisan nota aku dulu2. sume buku2 dlm kotak tak bukak2.

fiza_sensei said...

sama je.

hayad said...

tu tandanya aku seorang yg setia, kekekeke