12 August 2009

1st tag--->cikgu dayah~

Aku dapat tag ni dari Cikgu Dayah geng aku time study kat USM. Bestpren la ni. Hahahaha. Wat keje gile sama2. Tangkap gambar keliling USM berbekalkan adik aku sebagai camerawoman. Ko ingat lagi tak Dayah?
Aku wat la ni, aku tak penah wat tag2 ni....

1) Copy award untuk diletakkan di blog anda...
Dah paste dah ni! --------------->

2) Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi
award ini:
  • otak bissness. dulu bisnesswoman kat blok aku. Penjual t-shirt USM dari pintu ke pintu (skarang dah suam2 kot)
  • senang nak share idea.
  • kaki berjalan.
  • banyak cakap (macam aku gak).
  • students sangat suka dia ni.
  • keje kalau orang bagi settle je (jangan risau la).

3) Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri

  • banyak cakap. kalau tak cakap dunia ini rasa kosong je.
  • kalau tak tidor lepas kul12am, otak dah jadi tak betul (diakui oleh hosmet aku, si Ida).
  • kegilaan utama: makan laksa utara yang aku buat @ dibeli kat utara je! (KL punya tak sama. ulang makan laksa sampai stok laksa abis baru sentuh benda makan lain).
  • tak boleh tido kalau ada 1 bantal je (aku perlu banyak bantal).
  • tiap malam online (kecuali sakit, kat kampung @ bizi tahap cipan).
  • makan banyak, tido banyak, cakap banyak.
  • kalau lama tak balik kampong, tangan jadi ketaq, kena balik jugak.
  • dah biasa drive sorang2 balik kampong.
  • tiap kali balik mesti nak p Penang (Penang itu duniaku).

4) Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:

Aku tidak menghadkan kepada 10 orang sahaja(macam active10 Maxis). sesape yang membaca entry blog aku boleh wat tag ni.

Tag ini untuk pembaca tegar blog aku yang baru setengah tahun jagung ni. Kerana apa? Korang sempoi. Orang sempoi je baca blog aku ni kot. Korang la tu....

Selamat berTAG!

No comments: