07 July 2009

tido-bangun-keje-sahur-tido

Kali ni turn aku buat soklan ujian PM a.k.a Moral Ting. 1. Skit je. 10 soalan objektif, 3 soalan subjektif. So, total ialah 40 markah.
A/40 x 100%= B%
Ala, macam tak biase. Dolu2 zaman skolah kan korang pun teror kire ni gak kan.
Aku pose tadi. Balik skolah, berbuka.....tik tok tik tok......kul 9 aku dah kebabom dah. Tapi aku bangun balik kul 11 tadi wat keje. Cemerlang btol la! Hahahaha.
Stop jap. Sahur!
k, sambung balik.
Skarang tak tdo g ni. Dah kul 5 pagi weh! Baru pas sahur je. Aku nak lelap jap sementara masuk subuh. Aku dah pesan Ida. dia nak g skolah, ketuk pintu aku sampai bunyi ala2 nak roboh. aku takut terlajak tido je ni.
Mata dah ngantuk. so, tido dulu le.
Memang terbaek. Makan pas tu tido. Sapa ajaq???

3 comments:

blog vacĂ­o..^__^ said...

wwooo anak sapa la ni.. pas mkn terus tidoo.. sapa ajaq..?? (^.~)

fiza_sensei said...

sindri jugak ada buat

fiza_sensei said...

sindri jugak ada buat