03 July 2009

Sudah agak ketuaan begini baru teringin belajar menconteng muka (T_T)
Kini aktiviti ini telah menjadi kegilaan aku. Walaupun tidah dapat bermapan2 ke sekolah, +belajar/main2/melaram sorang2 dalam bilik+
tapi aku rasa puas gak la. Ada gak aktiviti baru aku buat sejak 2-3 bulan ni. Latest, aku beli palette 78. +adakah ini permulaan untuk terjebak secara serius sedangkan sebelum ni aku dah ada produk maybeline yang cinonet2 tu?+
Kegilaan baru. Dan, sejak bulan lepas, aku teringin nak belajar petik gitar. Nampak cool dan bermutu tinggi je. Dah lama minat. +minat tanpa ada pergerakan ke arah itu+
Annoy???
Aku buat untuk aku la. Rasa nak kembali belajar somethings.
+rindu zaman jadi budak2 sekolah dan zaman skema budak U dulu+
Malam ni aku tak rasa nak menconteng. Tunggu this weekend bila aku dah rasa relax skit. Baru mood mendatang!
Weh! Geng aku ni tak de dengar plak plan nak berbowling malam sabtu ni. Selalu gian sangat!

No comments: