10 June 2009

xde isi crite

Hari ni makan, tdo, tngk tv, on9....keje rasmi orang2 yg bercuti dan pemalas giler. Tiap ari keje jalan2 je so ari ni aku nak bermalas-malasan la.

Ops! Lupa! Ari ni aku makan sedap. Semalam telah mendapat bekalan siput belitong *aku panggil siput sedut coz ko kene sedut klu nak makan* dari Ida. Dia kata adik dia g cari.
Siput ni akan melekat kat batang pokok bakau masa air laut pasang. Bile air dah surut, boleh la g amik. *rumah Ida tepi laut*

Aku dah lama xjumpa siput ni. Kadang2 sgt aku tengok kat market *aku bx spesis rajin ke market*

Kitorang masak lemak cili api. Sedaplah x terhengga.
So, ni kire aktiviti aku arini la. Makan dan makan dan makan!

*ada orang tu kata aku dah chubby! Nahi! Aku nak slim dan kekal chumil (x_x)*

pic ni xde kaetan dgn entry pun. just nak tunjuk betapa aku hepi mkn ari ni je

3 comments:

sweethOneY said...

siput tu sedap kan.. tp tak berapa reti makan.. dok tersedut2 tp x kuar.. tensionnnn T_______T

fajridil adha said...

nape ppuan suka amik gmbr dr atas ek? nak tunjuk sesuatu ke?hehe [my blog]

fiza_sensei said...

sweethoney: haah.. sedap.dulu pun xpandai mkn. tah camna tetibe je skrang nk try.
fajridil adha: ni nama btol ek. sdp la nama ni. tunjuk ssuatu???ayat itu adalah mangkok skali.hahahha