01 July 2009

keanggunan terserlah kalau cekgu tak pakai spek?

Adus! Ini boleh dikira sebagai komen membina daripada anak murid atau kutukkan pedas juri2 awam kecik di sekolah?
"Cekgu jangan pakai spek tau. Lagi cun maaa" (^_^)
atau,
"Cekgu, ada tertinggal sesuatu tak? Ari ni cekgu tak pakai 'itu' (merujuk kepada spek ala2 old school aku). Lagi 'leng-loi' maa" 2x (^_^)
atau,
"Mata cekgu nampak lagi besar kalau tak pakai spek" (-_-')
+ yeke? klentongan yang kurang berjaya ye. setau aku aku ni golongan sepetes+
Tapi ada 1 budak pelik,
"Cekgu, ari ini ada tinggal barang aa? Bole nampak ka? Kasi U punya 'abang' antar itu la. Mata U nampak besar, banyak takut tengok oooo" (T_T)
+versi anak-apek-baru-blajar-BM+
2x pelik,
1st, mata aku besar, orang takut nak tengok
2nd, suruh 'abang' aku kat rumah antar. Tetttttt....abang????Skali lagi...abang??? Di rumah???? Ada ke??? (O_O)

No comments: