21 May 2009

tua sangat ke???

Question of the day?
'tua sangat ke aku ni di usia masuk 26 tahun ni?' Aaarrrrrgggghhhhh
Aku tensyen bila orang tanya bila nak kawin!
Aku tenyen bila orang kata 'orang cute takkan takde pakwe?'
Aku tensyen bila mak tanya 'bila lagi, umur dah naik'...apa yang naik?
*bleh wat soklan bodo tahap luku kapla sendri plak*
Aku tak kacau orang pun. Aku tak mintak duit orang pun nak idup.
Ingat aku ni abnormal sangat ke tak tringin nak kawin, ada family?
Aku normal lagi la. Ada jodoh ada la. Takkan aku nak p ngorat semua lelaki yang ada di alam ni!
Aku still awek Melayu yang normal yang sangat pemalu *cewah*. Aku normal selagi jantung aku ada bunyi. Aku normal selagi aku rasa lapar. Aku normal selagi aku bleh rasa ngantuk *macam skank ni*
AKU NORMAL!!!!!
Aku jugak perempuan!
Tolonglah ubah persepsi masuk umur 25tahun, pempuan dah dikira tua dan mesti perlu kawin. Tolonglah jangan jadi konservetif sangat *tapi mak aku pun macam tu:((*
Tadi masa solat kat surau ,akak2 ni dok sembang pasal Siti Rapisah yang nak kawin bulan Jun ni. Pastu akak tuttttt sorang tu cakap...'memang patut kawin dah. Dia dulu pun kawin masa umur dekat2 26 gak. Lambat2 tak elok. pastu jangan merancang bila nak anak. Kawin trus wat anak.'
Pastu dia tanya aku bila lagi and so on pot pet pot pet...last2 aku dengan 'success'nya melena kat surau time nak tunggu Asar. Aku tak suka topik tu. Bukan aku tak mau, tapi aku blum dapat.
Tadi my bestpren time skolah (Sue) menengah dulu sms jemput majlis dia nak bertunang cuti skolah ni. Ciklah plak ada majlis kenduri dia dengan Faiz 3/6/09 ni. Aimi pun dah nak kawin 6/6/09 ni. Ida mesti tak lama lagi kan. Pakwe dia pun cikgu. Tapi baru kenal2 la. Aku???? Sedihla...nanti dok sorang2 la macamni.
FIZAHHHH...KUATKAN DIRI ANDA. ANDA AKAN DAPAT YANG TERBAIK BILA TIBA MASANYA. AMIN