10 May 2009

1 UTAMA

Bila keboringan melanda, kita perlu ENJOYYYY
HAHAHAHA *gelak keji*
Tadi telah menghabiskan tenaga dengan pusing2 di 1 Utama. Betapa seronoknya perutku dapat makan laksa asam penang kat food court Jusco, kaki aku dapat alas baru. Hoyeeee.
*prabih duit memang aku cukup TEROR*
Ni koleksi mula tak bleh blah keje tangkap gambaq je krojenyer.
#Iklan tu...iklan beb!#
#Cute kan. Auntie tu cakap original...from Japan. Aku tumpang enterprem je. Huahahahaha#

#Aku tompang je kat dinding tu...#
#Ni kat luar pas kagum tengok ikan gumbira berenang melawan arus dalam long besau kat bawah tu. Korang tak caye nanti try g tengok sendri#

#Berganda-ganda kelebaran saiz muka haku berbanding Ida Orange#


#Bila aku tak makan eskrem#

#Teknik penyamaran yang BERJAYA. Hahahahaha#

P/S : Ida.. jangan marah aku tau...