09 March 2009

kehidupan yang boring.....

kalau boleh dipilih aku tak syok sgt pun dok kat kl ni...tah la.patutnya kl ni syurga org lain...aku tak rasa mcm tu pun. boring giler aku kat sini...biasa la. kawan2 kat sini port 'agak skema'. so...aku pun jadi baek gak la...

aku rindu udara penank...penank, i miss u so much la!!!!

can't wait to go home....

keje petang..masuk 12.30... pagi kat rumah. tak de life la...nak g mana pagi2 bute tu yunk???lain la kalau keje pg...petang bleh enjoyyyy!!!! malam dah penat...nak g mana except g makan, lepak2 kat tempat makan....tu pun kalau tak penat dan terbongkang depan tv la.

yunk...i tell you....time study dulu was d best....no need to think bout anything except study la. enjoy...tensyen je bleh g jalan. tak yah nak pikir duit minyak, nak bayar bil mcm2....nak budget2.tiap sem dpt loan kan....tapi pandai2 la jaga duit tu.kalau tak...sem tak abis lagi duit dah abis.mcmana tu yunk?

rindu geng2 study dolu2. kitorg sempoi giler....panjat2 bukit kat school bahasa tu apa la sangat kan. x-usm students!!!!!hahahahaha. awek sbelah aku tu member paling sempoi la.
ada lg sorg...budak pure chem. tapi disebabkan laptop aku ni meragam mintak bermanja (kena format la yunk) gambar member2 aku dolu2 banyak yang ilang....tensyen seh....

No comments: